כתיבת פוסטים לפייסבוק

צריכים סיוע בכתיבת הפוסטים לפייסבוק? הגעתם אל המקום הנכון! אנחנו מציעים שירות מקצועי של כתיבת פוסטים שיווקיים ומכירתיים לפייסבוק.

לקראת החגים, הודעה על שירותים ומוצרים חדשים, או על כל נושא שאתם מבקשים – הצוות של כתיבת מומחים יכתוב בשבילכם פוסטים מוצלחים!

והשירות במחירים מאוד נוחים!

קהל יעד
הגדרת מטרת השיווק
ניסוח טקסט
התאמה ויזואלית

כתיבת בכיוונים שונים, לקהלים שונים

מכירתי יותר או פחות? שיווקי יותר או פחות? מספק מידע מקצועי, או מידע טכני? כל התשובות נכונות. בפניה אל לקוחות בעזרת המדיה החברתית, כדאי לנסח כמה שיותר תכנים בכיווני פניה שונים, ולבסוף להתמקד בפוסטים המניבים ביותר, אלו המייצרים את הפניות הרבות והאיכותיות ביותר.

אספקה סדירה של תכנים לדף העסקי

מנהלים את הדף העסקי בכוחות עצמכם? מצוין! שיווק עצמי ברשת החברתית הוא מבורך ופשוט לביצוע, אך חשוב להעביר את המסר הנכון בזמן הנכון אל הגולש הנכון. אנו מספקים למנהלי דפים עסקיים תכנים באופן שוטף לפוסטים מרתקים ומעניינים, תגובתיים וויראליים, שמייצרים באז – ובעיקר מייצרים עבודה.

הגדרת כמויות
הגדרת לוחות זמנים
אספקה שוטפת וסדירה

איך מזמינים פוסטים לפייסבוק בכתיבת מומחים?

התקשרו עוד היום ליועץ תוכן של "כתיבת מומחים", שינחה אתכם בתהליך הזמנת התוכן, יכיר את תחום עיסוקכם וימליץ על תכנית עבודה חודשית, חצי שנתית או שנתית בהזנת תוכן קבוע אל הדף העסקי, וקחו את ההתנהלות שלכם ברשת החברתית צעד משמעותי וגדול קדימה.

דפים עסקיים מקצועיים – נכתבים ב"כתיבת מומחים" צרו אתנו קשר לפרטים!

או חייגו: 03-643-2555

מאות לקוחות אינם טועים עם התוכן של כתיבת מומחים