כתיבת תוכן לדפי נחיתה

שיווק של מוצר או שירות אחד, מאפשר מיקוד ומשפר משמעותית יחסי המרה. הבחירה בניהול קמפיין שיווקי המפנה אל דף נחיתה היא ללא ספק חשובה ונכונה, עם זאת – את המסרים בדף עלינו להעביר באופן הברור, החד ביותר, ובאופן שיווקי התואם את קהל היעד.

אפיון דף הנחיתה

דף נחיתה יכול להיות מכירתי, קצר וקולע, או ארוך ומפרט. הבחירה בדף הנכון מותאמת למוצר, השירות וקהל היעד. אנחנו נחקור ונעמיק אל תחומכם, בכדי לבחון את האפשרות המתאימה ביותר עבורכם, ונאפיין את התוכן ואת זרימת הגולש בדף הנחיתה בעבודה מול המעצב.

אפיון קהלי יעד
הגדרת מטרה
כתיבה
עיצוב

הנעה לפעולה בדף הנחיתה

בכדי ליצור פניות, שיחות טלפון או רכישות מדף הנחיתה, חשוב לשלב בו אלמנטים מניעים לפעולה. מדריכים להורדה, קופונים, קטלוגים וחוברות הדרכה, מאפשרים טריגר משמעותי לפניית הגולש. אנחנו נמצא עבורכם את המניע המתאים, ואף נבצע את כתיבתו והטמעתו בדף.

למידת המוצר
הבנת קהל היעד
שילוב הנעה לפעולה

שיקוף אחריות ומקצועיות

בכדי לדלג מעל "משבר האמון" הנוצר בקרב הגולשים המגיעים אל דף הנחיתה, ניתן לשלב בו עזרים ויזואליים וטקסטואליים המעידים על חוסנו של בית העסק, על אמינותו ואחריותו כלפי השירות או המוצר המוצעים על ידו. באפיון דף הנחיתה יד ביד עם המעצב הנבחר, נבצע את הפעולות אשר יעבירו לגולש ביטחון מלא לפניה אליכם.

רוצים דף נחיתה שמייצר עבודה? פנו אל יועץ תוכן של "כתיבת מומחים" ללא התחייבות!

או חייגו: 03-643-2555

מאות לקוחות אינם טועים עם התוכן של כתיבת מומחים