כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

עומדים להקים אתר אינטרנט? נמצאים בתהליך הפיתוח או העיצוב? זה הזמן לחשוב על הטקסטים אותם הגולשים יקראו בכניסה אל האתר, ועל הדרך שבה אתם רוצים להציג את בית העסק. כתיבת מומחים, תכתוב עבורכם טקסט נכון, שיציג את העסק נכון, ויגרום לאתר שלכם לייצר עבודה.

שלב ראשון – חקר התחום

בכתיבת מומחים מועסקים מידענים ותחקירנים שיחקרו את המתחרים ואת הענף, ייאספו מקורות מידע וימליצו על רשימת התכנים הראשונה אותה יש להעלות לאתר.  ברשימה זו יכללו דפי השירות, המוצרים, נתונים עסקיים, כתבות מקצועיות ועוד.

שלב שני – מחקר מונחי החיפוש

מה בדיוק הגולשים המבקשים את השירות או המוצרים שלכם מחפשים? כמה פעמים הם מחפשים אותם בחודש? מה הם המונחים המובילים? מחקר ביטויים מקיף, יאפשר לכותבים לשלב בזמן הכתיבה את המונחים הנכונים, שיסייעו משמעותית לחשיפה נכונה של האתר שלכם ללקוחות פוטנציאליים.

שלב שלישי – הכתיבה בפועל

בשלב זה, יועברו חומרי הגלם והמחקרים אל כותב התוכן, שיבצע את הכתיבה בפועל על בסיסם. הכותבים המוכשרים של "כתיבת מומחים" ינסחו תוכן רהוט, מדויק, קולע למטרה שיסביר על בית העסק מוצריו ושירותיו בגובה עיני קהל היעד, ובהתאמה מלאה למטרות האתר.

ולבסוף – עריכת התוכן

אנו מעסיקים עורכי תוכן בעלי תואר אקדמי במקצועות השפה העברית. אלו, עוברים על התכנים אותם שולחים כותבי התוכן בכדי לתקן שגיאות הקלדה, לוודא שימוש נכון ותקין בשפה העברית, ולאפשר לכם להעלות אל אתר האינטרנט בלב שקט ובטוח תכנים המייצגים בכבוד הראוי לו, את העסק שלכם.

זקוקים לתוכן מקצועי באתר? פנו אל יועץ תוכן של "כתיבת מומחים" ללא התחייבות!

או חייגו: 03-643-2555

מאות לקוחות אינם טועים עם התוכן של כתיבת מומחים